شرکت تولیدی ابزار درمان (سهامی عام)

تلفن تماس 021-88746270-71

باند سوختگی

باند سوختگی

مطمئنا افراد زیادی را دیده‌اید که دچار حوادث آتش سوزی شده و احتراق بخشی از بدن آن‌ها را دچار سوختگی کرده است. این دسته اززخم ها اغلب به پانسمان با دقت بیشتری نیاز دارند.

اقدامات لازم و نگهداری‌های صحیح کمک می‌کند تا بهبود زودتر از همیشه رخ دهد. باندهای سوختگی از جمله وسایلی هستند که در این راستا به شما کمک می‌کنند. این قبیل از باندها بدون هیچگونه فشاری به پانسمان و عضوی که دچار سوختگی شده، حرکت را برای افراد ساده می‌کنند. دقت داشته باشید این باند باید به طور مرتب عوض شود تا زخم کمی هوا بخورد. این کار در روند بهبود تاثیر بسیار زیادی دارد.

همانطور که گفته شد باندهای سوختگی یکی از انواع باندهای پزشکی هستند که در سوانح سوختگی کاربرد و اهمیت بالای خود را به رخ همگان می‌کشند.

این دسته از باندها به دلیل خاصیت ارتجاعی اغلب برای باند پیچی‌ها و محافظت از پانسمان در نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع ارتجاعی بودن این فرصت را به افراد می‌دهد تا به خوبی آن را شکل داده و با تغییر حالت در هر نقطه از بدن استفاده شود و افراد بدون هیچگونه فشاری و بطور آزادانه به انجام کارهایشان بپردازند.

رنگ باند سوختگی قهوه‌ای در نظر گرفته شده تا ترشحات حاصل از زخم نمایان نشود. 

شرکت ابزار درمان دارای دو نوع باند سوختگی می باشد 

1) باند سوختگی کرپ یا محافظ

2) باند سوختگی شکل پذیر 

 

باند سوختگی کرپ تولید شده از 96% پنبه و4% پلی آمید می باشد بدلیل در صد بالای پنبه دارای جذب بسیار زیاد می باشد باند های سوختگی کرپ این توانایی را دارند تا چندین برابر وزن خود، ترشحات و مایعات سرم اطراف مناطق آسیب را جذب نمایند و سرعت بهبود را افزایش دهدو به سبب خاصیت ارتجاعی طولی به گونه ای طراحی شده که در باند پیچی ها و جهت نگهداری پانسمان ها به خوبی شکل اعضای بدن را گرفته و اجازه حرکت آزاد به آنها می دهند و در عرض های 5، 5/7، 10، 15و20 سانتی مترتولید می شود و متراژ کشیده شده 450 و 900 سانتی متر طبق درخواست مشتری می تواند باشد. 

بانداژ را به گونه ای انجام دهید که علاوه بر زخم سوختگی اطراف آنرا نیز پوشش دهد.

محل سوختگی را همواره تمیز و خشک نگاه دارید.

در صورت امکان ناحیه سوختگی را بالاتر از سایر نقاط بدن قرار دهید

باند سوختگی شکل پذیر 

این باند از جنس پلی آمید و پنبه می باشد و دارای قابلیت کشسانی طولی و عرضی می باشد ودر عرض های مشابه باند سوختگی کرپ قابل تولید می باشد و متراژ کشیده شده 450 و 900 سانتی متر می باشد.

 

 


0 نظر

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *