شرکت تولیدی ابزار درمان (سهامی عام)

تلفن تماس 021-88746270-71

شورت طبی،سرجی فیکس و باند لوله ای

شورت طبی

جهت رعایت موارد بهداشتی و تعویض لباس زیر از این شورت ها میتوان برای دوران پس از عمل جراحی و زایمان استفاده نمود.

شورت های طبی مانند لباس زیر به راحتی پوشیده می شود. شورت طبی بصورت تک سلفون بسته بندی ودر پلاستیک های 8 عددی عرضه می شود.

ویژگی ها:

-          با حداقل فشار، به راحتی کش می آید.

-          متناسب با سایزهای مختلف، بر روی بدن ثابت می ماند.

-          قابل استفاده جهت نگهداری پد.

-          قابل استفاده مجدد پس از شستشو.

-          قابل استفاده در زایشگاه ها، بیمارستانها و سایر موارد.

-          مناسب و ارزان.

 

سرجی فیکس

ویژگی‌‌ها:

بسیار نرم و انعطاف‌پذیر و به راحتی کش می آید.

ساخته شده از نخ پلی آمید و کش روکشدار 

مناسب با سایز های مختلف، بر روی بدن ثابت می ماند.

بدون ایجاد هرگونه حساسیت و آلرژی بر روی پوست

قابل استفاده مجدد پس از شستشو

بافت توری به جهت تبادل هوا

قابلیت برش بدون ایجاد سرنخ آزاد و یا ریش ریش شدن 

موجود در دو نوع سرجی فیکس نوزاد (بدن) و سر

سایز بندی 2، 5/3، 8/4، 5/6 و 5/8 سانتی متر 

 

سرجی فیکس یک بافت توری بوده که بسیار نرم و انعطاف‌پذیر بوده و به آسانی قابل استفاده می‌باشد. این محصول یک راه حل ایده‌آل جهت نگه داشتن انواع پانسمان‌ها در هر نقطه از بدن می‌باشد. این محصول از نخ پلی آمید و کش روکشدار ساخته شده و بدون ایجاد هرگونه حساسیت و آلرژی بر روی پوست می‌تواند پانسمان را ثابت نگاه دارد. توری بودن و مشبک بودن این محصول سبب شده تا هوا و اکسیژن به راحتی بین زخم و محیط مبادله شده و به بهبود زخم کمک می‌کند.

این محصول در دو نوع سرجی فیکس نوزاد و سر وجود دارد. البته انعطاف‌پذیری بالای محصول سبب شده تا در تمامی نقاط بدن اطفال و سر مورد استفاده قرار گیرد.

سرجی فیکس بصورت بسته بندی تکی در سلفون و به تعداد 48 عدد در جعبه عرضه می شود

 

سرجی اسلیپ

ویژگی‌‌ها:

بسیار نرم و انعطاف‌پذیر

ساخته شده از نخ پلی آمید و کش روکشدار

بدون ایجاد هرگونه حساسیت و آلرژی بر روی پوست

بافت توری به جهت تبادل هوا

قابل استفاده مجدد پس از شستشو

سرجی اسلیپ به صورت یک شورتکس طبی بوده که به صورت لباس زیر به راحتی پوشیده شده و برای فیکس کردن بعد از عمل جراحی یا زایمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین بانوان می‌توانند از این محصول به هنگام عادت ماهیانه خود (پریود) به عنوان یک نگهدارنده مطمئن از این محصول استفاده کنند. سرجی اسلیپ با کوچک‌ترین فشار کش آمده و شکل آناتومیکی بدن را به خود می گیرد. با خرید سرجی اسلیپ کار برای افرادی که اختلالاتی در کنترل ادرار و مدفوع دارند، بخصوص در بیماران معلول و سالمند جهت نگهداری پد راحت می‌شود. این محصول یکبار مصرف بوده و در نتیجه نیازی به شستشو پس از استفاده ندارد .  شـورتکس تـوری هیچ گونه واکنش پوستی و حساسیتی ایجاد نمی کند.

سرجی اسلیپ بصورت تکی سلفون می شود و در جعبه های 18 عددی عرضه می گردد.

باند لوله ای

باند لوله ای را می توان از پر مصرف ترین باندهای پزشکی و طبی معرفی کرد که به صورت رولی قابل مشاهده است. همچنین می توان گفت این محصول از سری باندهای پارچه‌ای فاقد درز به شمار آمده و فواید زیادی را در عرصه درمان و پزشکی به دنبال داشته است. باند لوله ای را می توان در هر جهت برش داد بدون اینکه در رفتگی در آن مشاهده گردد . باند لوله ای کاملا بر روی موضع قرار گرفته و به شکل آناتومی بدن ، بدون اعمال فشار ثابت می گردد .

این محصول به منظور تبادل گازهای پانسمان در موضع ، تنفس راحت تر بخش آسیب دیده از جمله سر ، تنه ، قسمتهایی بدن و انگشتان استفاده می شود .بدون چین خوردگی بر روی قسمت های مختلف بدن کشیده

شده و از لغزش بانداژ جلوگیری می کند . بافت شبکه ای باندهای لوله ای از الیاف نازک نایلون و کش روکشدار بافته شده است و در سایز بندی 5/2، 5/3، 8/4، 5/6 و 5/8 سانتی متر که هر سایز متناسب با حجم عضو مورد استفاده تولید و در بسته بندی های تکی درون پلاستیک عرضه می شود.

 

 


0 نظر

پیام بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *